Penduduk Terharu Dengan Cara Ibu Gajah Mengucapkan Terima Kasih Selepas Anaknya Yang Jatvh Gavng Ditolong Orang Ramai

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Penduduk Terharu Dengan Cara Ibu Gajah Mengucapkan Terima Kasih Selepas Anaknya Yang Jatvh Gavng Ditolong Orang Ramai

Biarpun tidak boleh berkomunikasi dengan bahasa kita, tetapi itu tak menghalang haiwan untuk meluahkan rasa terima kasih terhadap bantuan dan pertolongan yang diberikan kepadanya.

Berbuat baiklah sesama makhlvk Tuhan pasti balasan nya akan baik juga. Tak kira siapa pun kita sikap saling bantu membantu dan tolong menolong antara sesama makhlvk melambangkan keharmonian dan keberkatan hidup kita di dunia sementara ini.

Video yang amat menarik ini seharusnya di jadikan sebagai satu pengajaran dan iktibar yang berguna buat kita semua.

Tonton video ini dari mula sampai habis dan perhatikan bagaimana seekor anak gajah yang ja tuh ke gavng di tolong untuk naik oleh para penduduk.

Mereka menggunakan jentera untuk meninggalkan menimbus gaung dengan tanah sedikit demi sedikit agar anak gajah tersebut dapat naik.

Perhatikan dengan berhati hati jentera tersebut mengambil tanah dan menimbus gaung perlahan lahan agar tidak mencede rakan anak gajah tersebut hingga akhir nya ia dapat naik ke atas dan beredar ke tempat ibu nya.

Saksikan betul betul reaksi anak gajah tersebut dan lihat bagaimana ibu gajah mengucapkan terimakasih kepada penduduk yang menolong anaknya. Lihat betul betul tindakan ibu gajah tersebut..

Jom saksikan video penuh di bawah

Sumber : myinfomaya














Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*