Gadis Gemuk Ditinggalkan Dengan Roti Canai Bila D4ting Pertama Kali, Bercinta 5 Bulan Hanya Di Whts4pp.

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Gadis Gemuk Ditinggalkan Dengan Roti Canai Bila D4ting Pertama Kali, Bercinta 5 Bulan Hanya Di Whts4pp.

Berkenalan hingga jatuh cinta melalui me dia sosi al seperti sudah menjadi satu trend buat masyarakat zaman sekarang. Segala-galanya memang indah namun perlu diingati, keikhlasan hati pasangan yang dikenali di me dia sosi al itu hanya akan terbukti selepas pertama kali bersua muka. Gambar hiasan.

Seperti kisah yang dikongsikan di akaun Twttr fara_zulaika, seorang gadis malang berkongsi pengalaman sedihnya ditinggalkan kenalan Twttr hanya kerana dirinya gemuk.

Perkenalan mereka bermula di Twtter dan kemudian bertukar nombor telefon. Selepas hampir 5 bulan hanya “berchatting” melalui aplikasi Whtspp, lelaki tersebut akhirnya mengajak wanita itu berjumpa.

Seperti yang dijanjikan, mereka berdua akhirnya bertemu di suatu tempat. Sebaik sahaja gadis itu masuk ke dalam kereta, lelaki tersebut hanya berdiam diri. Tidak lama kemudian, lelaki itu memberhentikan kereta di sebuah kedai mamak dengan alasan mahu beli roti canai.

Selepas beberapa minit, dia meminta wanita itu turun mengambil roti canai yang dibungkus. Tanpa wanita itu sedar, rupa-rupanyanya lelaki tersebut sudah berlalu meninggalkannya seorang diri di kedai makan tersebut.

Menyedari kereta lelaki itu sudah tiada di tempat sebelumnya, wanita itu cuba menghubungi lelaki terbabit namun panggilan tidak dijawab.

Tidak beberapa lama kemudian lelaki itu menghantar sms, ‘Sorrylah, dalam gambar aku ingat kau kurus, tengok-tengok gemuk. Hahahaha Best tak kena tinggal?’

Ya Allah, kesiannya gadis ini. Kalau tak suka pun, janganlah tinggalkan di kedai mamak macam itu je. Apa salahnya bagi alasan yang lebih logik. Tak guna betul!

Betul-betul Dasar jan tan tak guna! Kesian gadis tersebut diperlakukan sedemikian rupa. Pengajarannya, janganlah sesekali mudah jatuh cinta kepada orang yang belum tidak pernah kita jumpa secara face to face.

Sumber: heboh

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*