Inilah 4 Perkara Yang Membuat N4fsu Lelaki Tercabar, Hati-Hati Wahai Muslimah

Inilah 4 Perkara Yang Membuat N4fsu Lelaki Tercabar, Hati-Hati Wahai Muslimah

Zaman sekarang ni, macam-macam benda yang tak pernah kita terfikir akan berlaku dah pun berlaku. Bukan sekali tapi berkali-kali.

Siapa sangka zaman sekarang datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Bapa boleh terkam anak yang lahir dari rahim isteri sendiri? Pak guard yang dulu kita boleh harap, zaman sekarang berani memper kosa?

Apa mereka tak punya belas ihsan dengan darah daging sendiri ke sampai tegar berbuat ke jam sampai macam tu sekali? N4afsu mereka ni dah melampau-lampau ke?

Hinggakan wanita menutup aurat pun tak terlepas daripada menjadi mang sa.

Hakikatnya, semua orang tahu dan faham satu hakikat bahawa lelaki punya naf su. Walau hanya satu tapi yang satu ini fokusnya lebih kepada nafsu sksval.

Dan sedarkah kita, tanpa kita sedari ramai perempuan cuba mencabar naf su lelaki?

Bagaimana?

Saya elok pakai tudung, tutup aurat dengan lengkap, takkan saya masih mengg0da kut!

Betul kita dah sempurnakan penutupan aurat kita. Pakaian longgar, labuh, tak tipis, pakai stokin, tudung menutup dada. Tapi di luar sedar, mungkin kita telah melakukan benda-benda ini :

1. Tunduk

Tunduk pun salah?

Tak, tunduk ini cuma jadi salah bila kita berdiri kemudian nak mencapai benda di lantai. Kita pun tak melutut atas lantai, terus capai benda tu. Nah, tak disedari kita dah membiarkan bahagian pung gung terdedah untuk dilihat oleh lelaki.

Mencabar nafsu tak?

Ya, tiap inci tu buh wanita terlalu indah di mata lelaki.

2. Lirikan mata juga mencetuskan naf su lelaki

Lebih senang lagi, menjeling. Lagi-lagi yang saja buat lirikan mata manja, mengg0da dan minta perhatian.

Percayalah, lelaki boleh tercabar dengan hanya lirikan dan jelingan wanita. Bagi kita mungkin biasa, bagi mereka ini sangat s3ksi dan mengg0da.

3. Lenggok Badan

Tahukah kita, cara kita berjalan pun boleh membuat n4fsu lelaki tercabar?

Ini pengalaman saya bila seorang lelaki yang duduk berhampiran melihat seorang gadis berjalan ala catwalk (bagi saya itu cara dia berjalan semula jadi), mengatakan caranya berjalan sangat menarik perhatian.

See?

4. Mencabar n4fsu lelaki dengan senyuman

Alamak, senyum pun salah juga?

Pernah dengar kata-kata ‘dari mata turun ke hati’ ? Ini bukan sekadar kata-kata biasa tapi betul-betul terjadi.

Seperti yang saya katakan tadi, tak ada bahagian tu buh wanita yang tak indah di mata lelaki. Apalagi bila bercakap soal bibir.

Habis tu, kena tunjuk muka teganglah supaya lelaki tak tergoda?

Mestilah tak. Senyum kan sedekah tapi senyumlah dengan cara yang betul. Depan lelaki ajnabi, senyum nipis cukuplah. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan?

Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja.

Mungkin kita mengeluh. Lelaki ni tak habis-habis dengan n4fsu. Betullah. Tapi takkan kita mahu biarkan ia terus berleluasa?

Ayuh jadi sebahagian cara mengurangkan n4fsu lelaki dengan cara berhenti mencabarnya. Insyaallah, mudah-mudahan kita termasuk dalam golongan yang dilindungi Allah swt. Aamiin.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*