Air Kelapa Muda Minum Dengan Perlahan, Kalau Rasa Nak Muntah Jangan Tahan Mungkin Itu Sih1r

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Air Kelapa Muda Minum Dengan Perlahan, Kalau Rasa Nak Muntah Jangan Tahan Mungkin Itu Sih1r

Anda mungkin pernah mendengar perkataan s1hir atau s4ntau. Mangsa yang mengalaminya akan ”dibina sakan” dengan perlahan-lahan supaya dia mende rita atau lebih dasyat berakhir dengan kema tian dalam jangka masa tertentu. Ng3ri, namun selagi ada usaha kita boleh merawatnya. Paling penting jangan mempercayai perkara kurafat yang boleh memesongkan akidah sebagai seorang Islam.

Perkongsian oleh Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur yang mendapat hampir 60 ribu share di fbk boleh dijadikan panduan untuk anda. Masih ramai yang belum tahu, air kelapa muda yang diminum dengan mengikut cara atau kaedah yang betul, dapat mema tikan atau memuntahkan ”r4cun” dalam badan. Sebaiknya diamalkan 3 kali seminggu, tidak salah berikhtiar, dengan izin-Nya kita akan diberikan kesihatan yang lebih baik.

Jom kita ikuti perkongsian seperti di bawah ini. Semoga dapat memberi kebaikan untuk semua.

Bagus minum air kelapa ni untuk mema tikan/memuntahkan r4cun/bisa-bisa s4ntau/s1hir yang ada didalam tubuh badan. Caranya seperti berikut. khasiat air kelapa muda, perubatan islam gunakan air kelapa muda, manfaat air kelapa muda, kelebihan air kelapa muda, buang s1hir minum air kelapa muda

Pastikan air kelapa muda. Jangan letak gula atau air batu (ori). Sebelum minum baca Ayat seperti berikut :-

  1. Al-Fatihah 1x.
  2. Surah Toha Ayat 69 7x.
  3. Berdoa contoh ( Ya Allah Jadikan Air kelapa ni sebagai penawar bagi segala penyakit dan ra cun bagi segala ganggun jin dan syaitan yang ada ditubuh badan ku ini)
  4. Minum dengan pelan-pelan, sekiranya ketika minum anda terasa mual dan hendak muntah. Jangan di tahan muntah tersebut. Muntah sahaja (mungkin yang keluar itu adalah ra cun/bisa-bisa san tau/si hir yang ada didalam badan anda.
  5. Amalkan minum air kelapa ni, seminggu 3 kali. Insya Allah

Surah Toha Ayat 69

وَأَلْقِ مَا فِي يَمِينِكَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا كَيْدُ سَاحِرٍ وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيْثُ أَتَى

Terjemahan:-

“Dan campakkanlah apa yang ada di tangan kananmu, nescaya ia menelan segala (benda-benda si hir) yang mereka lakukan, kerana sesungguhnya apa yang mereka lakukan itu hanyalah tipu daya ahli si hir; sedang ahli si hir itu tidak akan beroleh kejayaan, di mana sahaja ia berada”.

Bagi yang ingin mengunakan kaedah tersebut boleh tulis diruang komen “izinkan saya untuk beramal”. Insya Allah nanti saya ijazahkan.

Sumber: pelikdunia

1 Comment

  1. Bagi yang ingin mengunakan kaedah tersebut boleh tulis diruang komen “izinkan saya untuk beramal”. Insya Allah nanti saya ijazahkan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*