Tips Bebaskan Diri Dari Gangguan Makhluk Halus

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Tips Bebaskan Diri Dari Gangguan Makhluk Halus

Pengambilan ubat doktor selalunya berkesan namun tidak salah untuk mencuba perubatan Islam jika penykit ini berterusan dan sudah terlalu lama berlaku hingga menganggu kehidupan seharian. Ada yang terlalu kerap s4kit sehingga perlu bercuti lama, ini mungkin menganggu pekerjaan dan juga kehidupan yang lain jika memerlukan bantuan untuk menjalankan aktiviti.

Kesa kitan pada badan seperti bisa urat, lenguh sendi biasanya berlaku apabila waktu malam atau awal pagi dan dihidapi oleh golongan yang berusia. Namun di zaman moden sekarang kes4kitan sebegini berlaku kepada golongan muda juga tanpa mengira umur. Terutama sekali yang kuat bekerja dan selalu balik lewat malam.

Kami tidak memaksa anda untuk percaya dengan kaedah ini tetapi Alhamdulillah ramai yang mengamalkannya memberikan respon yang positif terutama sekali di kalangan orang yang berusia atau orang muda yang bekerja kuat hingga lewat malam.

Cara ini digunakan untuk menghilangkan b1sa dalam badan, lenguh sendi, s4kit belakang, s4kit kepala, susah tidur malam dan banyak lagi khasiatnya antaranya menghindarkan gangguan makhluk halus.

Caranya mudah sahaja.

1. Beli 1 pack Ais, masukkan ke dalam baldi Dan di campurkan Air sedikit dalam baldi tersebut

2. Perahkan Limau Nipis@Limau purut dalam 4ke 5 biji dalam baldi

3. Sebelum Mandi Anda baca:

  • Al-Fatihah 3x
  • Al-Ikhlas 3x
  • Dan Selawat 3x..

Sebaiknya baca ayat suci ini angkat baldi di luar bilik air dahulu selesai baca mandi.

Sebaiknya mandi ini buat bilasan terakhir, mandi dulu dengan Air biasa baru mandi air limau ini. Mula Mandi Dari kepala, lebihkan siram di belakang tengkuk dan bahu.

Sekiranya anda ada gangguan, anda akan rasa seperti angin keluar dari belakang tengkuk anda. badan, kepala akan menjadi ringan. Sekiranya anda sedawa atau muntah selepas mandi, dinasihatkan dapatkan rawatan Islam berhampiran.

Mandian ini hanya alternatif dalam merawat pes4kit, buang angin dan bisa dalam badan. Disarankan mandi sebaiknya waktu selepas subuh dan selepas maghrib. Izin Allah inshaaAllah sembuh. Semoga bermanfaat.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.

Terima Kasih Selamat Beramal.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Akak Pesan.














Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*